dinsdag 4 maart 2014

Mini Thelma Testen

ik zag een oproep op Facebook, voor een patroon te testen, 
Van het Mini Thelma patroon, natuurlijke wil ik testen, ik ging normaal, het volwassen patroon Thelma aan kopen, ik had juiste, mijn stof gekocht, en dan kwam die oproep en heb mijn kans gewaagd, en ik zat bij de gelukkige, ik zo blij als een gieter ...........
amai, wat is dat voor een super patroon 
Dat kan je binnen kort hier kopen,Van Vintage en retro patronen
ik ga mij zeker het volwassen patroon, ook nog aanschaffen zeker wand de stof ligt al te wachten, en een tweede stofje voor mijn Dochter is er ook ..

hier zijn de foto's, 
paspop Stig, wand Jade was op verlof aan zee Carnaval aan het vieren met 
Moeke & Vake
-----------------------------------------------------      
En hij vond het nog fijn ook

En hier ons feest varken, ze is heel blij met haar nieuw kleedje,
toch iets te groot, .......  

                                   






en haar nieuw schoenen...

Stof & Kamsnaps: Madelinedestoffenmadem
Stof: Veritas
Patroon: Vintage en retro naaipatronen 






1 opmerking: